Ännu en måndag

Idag har vi haft finbesök av Madde, Alfons, Alva & Emil! Det är lika häftigt varje gång jag ser Madde och inser att hon gick från en-barnsmor till trebarnsmor!:) Tre söta rara barn. Det var riktigt skönt att få kickstarta veckan med en gammal barndomsvän, barn och fika! Junie klarade sig galant utan förmiddagsvila och nu har hon sovit gott i närmare två timmar. Jag däremot har grava problem med att sova på dagtid, jag somnar gott men det blir ju aldrig mer än Max tio minuter. Idag hade jag velat sova en timme! När Junie vaknar får vi nog klä på oss och gå ut och få lite luft. Imorrn ska det äntligen bli sol, hurra! Plus att Wille jobbar kväll så han är hemma på förmiddagen, vilket jag tycker är lyxigt. Nån gång denna vecka måste jag även hitta mig nån finare topp/brallor/kjol eller dyligt då vi ska på fest på lördag och som om inte det vore nog så ska Junie min lilla fis sova borta för första gången! Tur det bara är tvärs över gården!:) ja hur som helst, jag känner mig som 85 år gammal får jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på festen då jag aldrig är ute längre. I-landsproblem, I know. Vi får se vart det slutar! Hoppas ni har en bra start på veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback