De senaste dagarna...

....har vi gjort lite allt möjligt. Junie och jag "testsov" hos mamma o pappa natten till fredag eftersom Junie skulle sova där för första gången på lördagen (läs igår!). Det blev lite ledsamt vid nattningen, konstigt nog för det händer aldrig annars och mamma har nattat henne förut så jag tror det var en blandning av övertrötthet, en säng som inte var hennes vanliga, och sen hörde hon nog mig på nedervåningen (för jag kan aldrig vara tyst..) men hon somnade tillslut iaf och sov precis som hon gör här hemma, dvs ca 19-04, vällingpaus, och sen vidare till 06.30. Igår var det då festdags för mamman o pappan. Vi hade båda knut i magen för att lämna bort lilla stora hjärtat över natten, och för att vi var rädda för att Junie skulle sova dåligt och göra det jobbigt för mormor och morfar! Men nä. Ungen passar på att sova från ca 19-07.30-utan vällingpaus! Jag lovar er att detta kommer ej att upprepas nu när hon sover hemma igen, nej inatt kommer hon säkert vakna 10 ggr bara för det. Superduperbra att hon inte ställde till det för mormor o morfar, men mamman då!? Hon som inte sovit en hel natt på över ett år? Nä. Vi hade jättetrevligt på festen iallafall, var hemma hos Johan & Cissela, vi var väl ca 15 pers som käkade och drack och mot min princip avslutades kvällen på Statt (vi var i Kga för den som missat det) och det var ungefär som att kliva in i Lilleputtland. 18-årigar i diverse halloweenutstyrslar och jag var redo att skjuta mig själv i foten så vi drog hem rätt snabbt men först flaxade vi runt lite på dansgolvet o visade de små vart skåpet skulle stå... ;) Konstig känsla att komma hem sent, ingen Junie hemma och sen sova till 8.30 (ja det var tydligen så länge jag kunde sova) och äta frukost i lugn och ro! Vi spenderade eftermiddagen med lek i lekpark och lek hemma! Nu är jag dödstrött så vi säger så tillsvidare! Ny vecka imorrn och stor dag på tisdag! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback