Food

Igår hade jag sprudlande energi, idag - not so much. Känner mig överkörd av tåget, görtrött fast jag sovit helt okej, håglös trots att solen börjar titta fram....Surt. Junie somnade när vi var ute o gick nu, lite sent kan jag tycka för hon kommer behöva sova en gång till innan kvällen. Ja det blir som det blir. Till rubriken! Mat. Igår gjorde jag kycklingfärsbullar, mycket smarrigt och lite hälsosammare kanske än vanliga köttbullar. Jag tog kycklingfärs, blandade med smulad fetaost, önskad mängd, fryst hackad persilja, finhackad soltorkade tomater (i olja), salt och peppar! Man behöver inget ägg eller så i kycklingfärs för den är väldigt kletig som den är redan. Rullade bullar så gott det gick och stekte lite mer än bara brynt, sen fick dom bli klara i ugnen 200 grader i ca tio min. Till gjorde jag hemmagjord klyftpotatis, det saknades kanske en sallad dock!;) så nu tycker jag ni testar det. Bild på maten hann jag aldrig ta tyvärr:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också sådär trött lite var och varannan dag tycker jag. Messa om du kommer på nåt tips att alltid vara pigg och fräsh!=)
Recept är väldigt bra så att man kan få lite nya uppslag. Jag gör så tråkig mat känns det som;)
Ha en bra dag!

2012-10-24 @ 09:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback