God morgon!

Tänk att just fredagar är en sån fascination hos nästan alla svenskar. Känns som vi lever för att få säga "Äntligen fredag!" och jag är inte sen att haka på. Idag ska min kära mamma, jag och lillgrisen ta en sväng till Karlstad, det blir framför allt skopunkten och Ikea. Skopunkten verkar ha helt okej vinterkängor för de små och det är vi verkligen i behov av nu men jag vägrar betala 700:- spänn när ungen inte ens går själv än. Kanske vi slår på stort och tar oss en fredagsfika när vi ändå är på gång? Sen plockar vi nog upp pappa Willy på hemvägen. Till kvällen hoppas jag på en god köttbit, hemmagjord potatisgratäng med massa vitlök och sallad. Jag är hungrig redan....Får nog bli en andra frukost medan lilla damen sover. Natten gick lite bättre, hon fick ju såklart käk (på måndag börjar vi "kampen" igen!) vid tre men hon somnade iallafall om direkt och sov sen ett par timmar till. Hoppas ni får en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback