Junie Estella, 1 år!

I ett helt år har vi haft äran att ha haft dig hos oss, det bästa och mest omtumlande året i hela mitt liv. Du är en liten tjej full av bus, lek och funderingar, kärlek & humör. Du är den mest nyfikna unge jag nånsin har träffat och du är en liten mammagris till min stora glädje ;) Okej då du är en pappagris emellanåt med. Jag skulle vilja frysa tiden en liiiten stund just nu för det händer så mycket och det är en så mysig tid tillsammans med dig (även om mamman blir vääldigt trött däremellan) och jag börjar få lite (mycket) ångest över att våra hemmadagar med varandra snart är slut. Men tills dess ska jag pussa på dig, krama på dig och älska dig tills du blir sådär irriterad som bara du kan bli! =) Grattis mammas o pappas hjärta på din 1 årsdag! 
 
ÄÄÄlska grisnäsepussar!
:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går så galet fort!!! Bromsa bromsa bromsa. Och ja.. Underbarare än att få pussar av ens barn finns ju inte. Lily kommer och säger "puff" och då vill hon pussas. Mys:)

2012-10-31 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback