Onsdag mitt i oktober

Tänk att det redan är mitt i oktober och bara om några veckor blir Junie 1 år! Och hennes tremänning Agnes likaså! Det skiljer endast två dagar på dessa små damer, väldigt roligt tycker jag! Imorrn blir det förhoppningsvis en dejt med Agnes, hennes mamma och kanske hennes mormor & morfar med?! Man måste ju passa på att ses när tillfälle ges, och eftersom de båda fyller år snart så får vi slå till på ett litet firande! Idag fick vi en snabbvisit av Anna som var i stan och jobbade. Skönt att få besök på morgonen sådär tycker jag för då går jag inte bara och såsar i pyjamas utan kommer igång mer med dagen. Anna hade vunnit ett par skor i en tävling genom sitt jobb men "tyvärr" (för hennes del hurra för min del:)) var de för stora....så ett par svindyra fina salomon skor är numera mina, Gore tex och hela köret! Kommer bli kanon för min rygg också att ha ett par "riktiga" skor, som jag vanligtvis är för snål för att kosta på mig! Hon är givmild den där! Tack igen! Efter förmiddagsvila smörade Junie och jag på oss skorna, var ju tvungen att inviga dom, och gick ut i solen. Hade tänkt mig en sväng till lekparken en stund mest men väl där var intresset på halvflagg idag, hon var fortfarande jättetrött så vi fortsatte promenaden och hamnade på stan. Och där var det ju marken! Men jag skulle bara ha strumpor till lillprutt så det blev ett inhopp på lindex och sen köpte jag faktiskt en ballong till Junie. Lite löjligt när hon är så liten men what the hell nån gång ska man väl få en ballong!? Hon tyckte det var kul iaf:) sen gick vi hem och lekte och dammsög övervåningen på katthår och Emmahår (hjälp va jag tappar hår) och nu kör vi dagens andra och sista vila. Ikväll kanske jag får mig ett besök av Emelie, men innan det tänkte jag hinna med ett besök på maxi mm. Igår kom älsklingspappa/morfar hem från Paris och han hade haft det bra! Han hade även shoppat till Junie vilket var väldigt gulligt tycker jag! Får visa plaggen senare. Later sunshines!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Varsågod :) Tack själv <3 Kram

2012-10-10 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback