Raindrops falling on my head

Fan va det ska regna jämt nuförtiden. Man blir ju ett med vädret! Seg, grå och allmänt tråkig. Junie är fortfarande jätteförkyld, och nu har även penicillinet med fruktsmak blivit blä så nu är det tortyr igen! Wille är i Gbg med jobbet från idag till imorgon, han var lika bra på att smyga imorse som han brukar så när han gick utanför dörren ca 05.00 så vaknade även barnet strax därefter, och hon som har sovit minst 1 1/2 h varje förmiddag har nu redan sovit och det blev en halvtimme. Jag hade behövt minst 30 min till av lugn och ro känner jag. Men! Så är det oftast, när man behöver det som mest då får man det som minst! Jag är galet rastlös efter ett par dagar hemma, men vet inte vad vi ska hitta på alls. Ingen vill såklart bli smittad med snorbaciller ä en om hon säkerligen inte smittar längre.....och vi vill inte plocka upp några nya baciller heller för nu är jag SÅ trött på detta. Vill ha friska soliga höstdagar så vi kan vara ute mer. Yawn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback