Sol!

Jisses man blir som ett barn på julafton när det är sånt här härligt väder! Jag vill att det ska vara för evigt...(nästan). Vi har spenderat förmiddagen men handling, promenad till lite "lekparker" (läs dagis) och gungat och åkt rutschkana, mycket uppskattat! Nu är Wille och Junie på fotboll men kommer nog snart. Jag har förberett kvällens middag, det blir cannelloni med kyckling och kaffe/vaniljpannacotta till efterrätt! Blir det smaskens kan jag lägga ut receptet här sen. Igår blev det en kort tur till Kstad, Junie fick sig två par dojjor så nu är hon snart fullkittad inför vintern. Eftersom skopunkten alltid har köp 3 betala för 2, så köpte ju naturligtvis jag ett par skor jag med. :D Och vips! Så blev Junies ena par gratis! Finemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback