Udda Mys, eller Uddamys.

Äntligen får den här jobbiga katten lite egen uppmärksamhet, hon kräver det konstant men det blir bara negativ uppmärksamhet då hon aldrig är tyst! Men nu så. Jag ligger och googlar barnrumsinspiration, det är så mycket jag skulle vilja ha och göra i Junies um men det finns varken plats eller pengar till allt! Fick ett redigt shoppingryck nu då jag fått några idéer men blää säger plånboken! Sur jäkel det där...
Ska spåna på mina idéer sen när Wille kommer hem o se vad han tycker! Förmiddagen har varit jättebra iallafall, Junie hann med en kort powernap innan rytmiken imorse så hon var pigg och glad lagom till efter lunch, perfekt! Så efter god mat hos Maria o lek så åkte vi hem och nu har hon sovit i två timmar och jag vann med en liten sömntur jag med. Ni vet sådär så hela munnen är vidöppen? Hett! Vädret gör att jag snart går i ide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback