Vilse

Vi var på Öppna förskolan i Ölme idag, då vi fick en liten inbjudan av Cattis i vår föräldragrupp som bor i Ölme. Det var riktigt trevligt, kul att vara nån annanstans! Sen att jag inte är den mest kyrkliga personen på planeten det får man väl ha överseende med! Junie sov en bra stund när vi kom dit men när hon vaknade verkade hon ha roligt och det var nog framförallt kul att se andra människor än mamma. Vi har isolerat oss ett par dagar då hon är förkyld igen, och jag har bävat för en tredje omgång av öroninflammation, än har den inte kommit dock!
 
Väl hemma blev det lunch, lek och eftermiddagsvila. Sen kom min underbara mamma och tog med sig barnet hem till sig, jag åkte såklaaaart till maxi för en liten handling...............Jag fick en avstämning och det visade sig att jag glömt att scanna en del grejer vilket aldrig har hänt förut, lite lätt pinsamt faktiskt för det kändes som man ljög personalen rakt upp i ansiktet: "oj men gud har jag inte scannat den?". Sen åkte jag hem o lagade mat, och en stund senare kom lillstumpan tillbaka. Vilse i pannkakan som jag verkar vara i dag så försökte jag göra gröt på vällingpulver. Hjärnkollaps på gång?
 
Hade tänkt ställa mig och baka lite till kommande kalas men nej jag orkar inte just nu. Så istället för att göra nonstop kakor, så ska jag äta några nonstop!
 
Här kommer några andra godsaker som min käre bror har skapat på den skola han befinner sig på i Paris just nu, inte så pjåkigt...!
 
 
Dreggla inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback