Walk the talk

Klockan är 12.18 och jag ligger på söffa, Junie ligger i vagnen i köket och zzzzzover. Vi har börjat lite smått att försöka sova EN gång om dagen, bra att vänja sig i tid inför den härliga dagiskarriären. Idag gick det bra för hon sov bra inatt, hela natten fram till 05.15 och sen somnade hon om efter välling (såklaart) och sov till 07.10, man tycker ju att hon kunde klämt i med typ 09.10 men man får helt enkelt drömma vidare om den dagen. Nu hoppas jag hon sover i 2-3 timmar! Sen ska jag baka matbröd, hittade jäst i kylskåpet som snart går ut. Har ett baksug idag men mest på typ kakor osv men nu får det bli bröd. Till veckan ska jag försöka börja baka inför 1-års dagen så vi har full frys när det kommer kalasgäster! Veckan som kommer ser rätt trist ut om man spanar på vädret. Det är så mycket mer energigivande när man vaknar till solsken. Har inget direkt planerat förutom den traditionella torsdagen med rytmik och mammalunch! Önskar att lekverkstan hade öppet lite mer för det är mysigt att gå dit, källan är inte alls samma sak tycker jag. Får väl se om vi kan ordna några playdates ändå! Lilla damen tog sina första stapplande steg igår, det var inte många, 2-3 kanske och idag gjorde hon det igen så låt oss hoppas att hon så småningom knatar runt här själv! Nu ska jag ta och sluta mina ögon en stund och dregla lite på soffkudden.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Duktig tjej :))) Kram på er

2012-10-14 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback