Luciamorgon


Ligger i soffan och tittar/lyssnar på Lucia, stämningsfullt som alltid. Det fattas bara lite snö....och en piggare kropp. Beslutade att vara hemma från jobbet idag, igen. Har sammandragningar mest hela tiden, och även om de fortfarande inte gör ont så gör dom mig helt handikappad och stressen på jobbet hjälper inte till så nu blir det vila i helgen så gott det går så får vi se på måndag om jag ska behöva ringa o kolla om sjukskrivning. Hade verkligen önskat att klara mig fram till jul men känner mig som en stoppkloss på jobbet. Även när jag bara ligger här så känns det inte jättebra i kroppen. Har lämnat in ett urinprov nu på morgonen så det inte är nån urinvägsinfektion som spökar. Men ja nu ska jag försöka vila hursomhelst. Junie & Wille åkte nyss till dagis, jag är glad att Junie älskar att vara på dagis så jag inte behöver ha så dåligt samvete över att mamma ligger hemma. Men hörrni! Det är iaf fredag! Ha en trevlig Lucia och fredag den 13:e 😋


Kommentarer
Postat av: Sara

Nä dåligt samvete har man allt för ofta (över det mesta). Njut av att vara hemma och ta hand om dig och din bebis:)

2013-12-14 @ 16:24:04
Postat av: Mia L

Men usch och fy! Försök ta det lugnt och sjukskrivning är kanske ett måste så du klarar dig fram till april!

2013-12-14 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback