Hoppas ni inte hållit andan i väntan på uppdatering😁

Att bli tvåbarnsmamma och samtidigt få mjölkstockningen from hell och bli inlagd 3 nätter på sjukhus har varit en pärs ska jag erkänna. Lite därav uppehållet här. Jag har inte fått tillbaka nån direkt energi än och det är fortfarande lite av ett känslomässigt pussel att få ihop rutiner osv hemma, jag har hormoner upp till öronen och tackar högre makter för att Wille varit hemma en vecka extra. På måndag börjar allvaret, men det tar vi då. Vi kan väl kort säga att starten som 4 i familjen inte riktigt blev som man tänkt sig! Lycklig är jag ändå som har en otroligt hjälpsam familj, en sambo som tar det tyngre lasset och två underbara söta goa tjejer att få rå om och älska! 
Vi kör väl ett litet bildregn som avslut på denna kväll!



Familjen Taikon....



Vi utforskar diverse lekparker!










Junie utforskar youtube varje dag o övar på engelska barnvisor...ambitiöst!


Brorsan har öppnat upp sitt ställe "Artisan Bread" på Kasernhöjden 4 i Karlstad, väldigt roligt, gott och spännande! Har just klämt i mig ett "pain au chocolat" jättenyttigt såhär på kvällskvisten. Men galet gott.


Kardemummabullarna är så goda att till o med pappret behöver ätas upp...


Idag kom Tove och lekte!



Vi sover sådär på nätterna...😲



Hon har börjat fyra av små leenden...


❤️

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så roligt med en uppdatering:) hon är gudomligt söt och även Junie förstås. Kan tro att hon är en stolt storasyster. Så typisk start med sjukhusvistelsen o allt men nu hoppas vi att det inte blir några mer tråkigheter utan att ni bara får ha det mysigt och må bra:)

2014-05-01 @ 22:12:13
Postat av: Mia L

Jag har väntat! Behövt nåt att läsa på nätterna ju

2014-05-01 @ 22:17:42
Postat av: Frida

Finaste tjejer.

2014-05-01 @ 22:22:22
Postat av: Maria R

Åh va fin hon är lilla Vida! Vilken otur med mjölkstockingen. Hoppas veckan går bra!

2014-05-01 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback