Ingrid Svärd

Ja då har man alltså besökt "Ingrid Svärd" för första gången! Det är vad Junie kallar Astrid Lindgrens värld för iaf😄 har tagit massor med bilder men med brorsans kamera så ska försöka lägga över dom på datorn nån dag o visa. Det var iallafall så himla bra! Synd att man bor så långt ifrån bara för Junie vill åka dit varje dag....

Det var ett slitet gäng som kom hem igår och Junie sov ända till 8 imorse vilket aldrig hänt förut. Yay! Nu är hon på Föris och vida har också slagit på stort och sovit en och en halv timme ute i vagnen! En stillastående vagn! Det ni! Många bäckar små....Jag har plockat härinne i den panik o slängt i mig gröt, ifall hon skulle vakna...hur man är! Idag har jag även tänkt att påbörja för hundrafemtielfte gången, en bättre tid i livet gällande motionen och kosten. Har gravidkilon kvar som ska väck så nu finns det ingen återvändo. Såg alldeles för många hemska bilder på mig från i helgen. Så bloggen blir väl varvat med mat-tjat, hurmycketjagrörtpåmig-tjat och bebis/barn-tjat ett tag framöver. Hej och hå! 


❤️❤️ 

Kommentarer
Postat av: Anna T M

❤️

2014-06-02 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback