Emma Monica Bree!

Gud va trött jag är. Har jobbat hela dan, sen åkte jag till khamn och tog långpromenad med mamsen. Passade på att handla lite på Maxi också, lite större o liite mer urval än lilla Kronhallen. Men nu är jag bara lamslagen av trötthet. Gårdagen var den bästa på länge, lunch i solen och shopping, köpte billiga men ganska fina utemöbler till balkongen på allas vårt härliga IKEA! Så nu ser inte balkongen ut som en knarkarkvart längre och det är ju tacksamt när solen bestämmer sig för att hälsa på. Kidnappade ett test här på blogg.se som ursprungligen kommer från kanal5.se, som går ut på att testa vem i Desperate Housewives man är lik. Grattis till mig jag är numera krönad till:

Du är mest lik Bree van de Kamp.

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet.

Otäckt det där ;) Det ska framgå dock att jag hatar allt som har med syslöjd och göra, och trädgårdsskötsel..? Så gammal är jag faktiskt inte än ;) Wille brukar kalla mig för Monica (Vänner) då jag kan vara lite lätt överspänd gällande min pedanta sida! Bree är inte så långt därifrån kanske.
Igår fick vi bekräftat att vi får låna Andreas lägenhet i London, så nu får vi tillbaks pengarna från hotellet vi bokat, blir finemang det.
Nej, roligare än såhär blir det inte, och inte jag heller. Nu ropar soffan på mig, Babel (och Brad Pitt..), Wille och chips ropar också - bäst jag skyndar mig dit. Have a nice evening folks!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej :)
Jodå jag sitter kvar på slaveriet, dock bara på halvtid eftersom jag pluggar också samt bara till den sista Juli för sen har jag tänkt att sluta helt. Och ja; det är fortfarande lika fruktansvärt vedervärdigt.
I övrigt gör jag snart pälsmössa av min ena katt som marsar och inte ger mig en blund i ögonen om nätterna. 9e maj och veterinärdags känns åå avlägset! :(

Postat av: Elin

Jag har dragit på steriliseringen lite för att dels båda skulle kunna tas samtidigt och dels för att jag har haft ganska tjat med pengar. Stog med dubbla lägenheter fram till Februari och det tog lite tid för ekomnomin att återhämta sig. Men jag avlider snart, 9 dagar kvar av oljudet :(

Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag läser ju iorning mina gymnasiebetyg nu så jag måste pyssla med det även i höst, dock läser jag på distans så jag är ju mobil och så där.
Bor du i Örebro nu eller? Tyckte det lät som så i nått blogginlägg.

2007-04-30 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback