Gäsp

Nyss var det sommarvärme och nu sitter jag här o fryser igen. Om vädret bara kunde bestämma sig skulle saker o ting vara lite enklare, t.ex vad man ska ha på sig om dagarna. Om en timme ska jag jobba, det ska bli skönt o göra lite nytta. Jobbade 19 timmar fredag till lördag, och det gick bara bra. Längtar till majlönen! Prata med anna om att vi kanske tar en stockholmstur i slutet av maj vore riktit najs. Finns så jäkla mycket jag vill ha just nu, det riktigt kliar i fingrarna. Skulle kunna göra vadsomhelst för att få ligga på beachen just nu o bara sola och slappa. Men ikke.
Pratade med brorsan och hans kompis som bor i London, erbjöd att låna ut sin lägenhet till mig och wille för han o hans tjej ska till sverige då, och det vore ju så himla bra för då kan vi avboka hotellet och bo gratis istället! Blir mer över till shopping då :) Även om det är charmigt att bo på hotell har england ändå ingen superstandard på sina hotell så man går inte miste om så mycket. Nu får man bo gratis och det tar bara 10 min till city med tunnelbanan, helt okej. Dessutom skulle han kanske se till att skriva upp oss på vip-listan på den klubb där han är barmanager "The cuckoo club", jag är ingen kändisfanatiker men dom brukar ha de flesta stora band och modeller osv på den klubben som är där o efterfestar och har sig. Så det kan ju bli alot of fun ;) www.thecuckooclub.comimage27

nej fy fasan va jag fryser! Det här blev verkligen superintressant. ...eller?! Ska akta mig för att skriva inlägg när jag inte har nåt vettigt att komma med. Nu måste jag nog ta en powernap innan jobbet!

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback