Gla' Pösk som vi säger i höla :)

image21
                                                          
Då vare påsk då! Ni har väl laddat med godis o frukt till de små liven? Själv bor jag i låst port så jag slipper ;)
Nu har jag börjat jobba som timvikarie på gruppboende och so far so good! Det är väldigt fascinerande med autistiska måste jag säga. Så idag blir det ett pass mellan 17-22, blir fint med lite extrapengar såhär på storhelg! För övrigt ska jag hinna baka en påskkaka o ta med till mamsen o pappsen, vi ska dit o äta lammstek. Ja, bä bä vita lamm, jag vet men det är faktiskt gott ;) Sen blir det till att jobba, och imorrn blir det promenera med William och Wille (förvirrande?) sen kommer kära storebror till k-hamn så då blir det ännu en tur dit, och då ska jag ta med katterna så slipper dom vara här imorrn kväll när Wille har bjudit hit grabbarna grus, och anna och jag då förstås! Sen hoppas jag på att Cornelia hänger på. Emelie och Anna H, ni är också hjärtligt välkomna om ni har tråkigt ;) Boy-Girl party är alltid trevligt. Söndag ska jag vara bakis o bara vaaaaa.
Till veckan måste jag skicka betyg till högskolor och sen blir det till att hjälpa anna o flytta, hon sålde lägenheten igår, tjänade en summa, very nice. Så back to Gustavsgatan! Det blir bra det.
Det ska bli kul o umgås lite med storebror imorrn, det var ett tag sen, man kan tro att sthlm är längre bort än vad det är men man e nog bara fattig ;) Men nu har jag ju lovat wille en middag i sthlm så vi får ta en tur snarast.
Nä. Baka kaka vare. Mangokaka under kokostäcke eller citron & limekaka? Det är frågan det! Glad Påsk :)


Kommentarer
Postat av: cornelia

det e kalrt jag kommer!=) ses imorgon!!pöss

2007-04-06 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback