Måndag bloody måndag

Denna veckodag borde bannlysas. Allt känns grått på måndagar!
Dagens höjdpunkt måste nog bli Prisonbreak, säsongsavslutning! (Har mitt liv inte högre status än såhär?!)
Anna talade just om att Sahara Hotnights e spikat nu :) Då blir faktiskt det dagens höjdpunkt!
 image3
Billigt var det också.
Pratat med Petra idag också, litegrann över msn. Det var verkligen så längesen vi sågs, men ändå blir jag så glad av hennes små "kiruanska" kommentarer. Måste bli Gbg snart också då, hur jag nu ska finansiera alla dessa småtripper överallt! Tur att dom ringer in mig på jobb titt som tätt. På onsdag ska jag jobba på ett helt annat ställe än vanligt men det blir nog lika bra det. Känner mig lyckligt lottad faktiskt som jobbar med så mycket bra och roliga personer, fastän man är där kanske bara 1-2 dar i veckan så är man alltid lika vänligt bemött. Förstår varför alla dom har jobbat på samma ställe i flera år.  Nu åkte  Willepille o spela golf i det här  muntra vädret, jag kan inte säga att den sporten (vill jag egentligen kalla det för sport?!) lockar mig speciellt mycket. Jag har lovat wille att börja spela när jag är pensionär. Har gott om tid att förbereda mig iaf :)
Om 25 min är det powerwalk med Emelie, vi har hittat en runda i khamn som är så bra, jättefint runt marieberg som tar en och en halv timme ca. . o visst är det jobbigt att åka till khamn hela tiden men jag är så trött på alla vägar i kga! Det ska bli så jäkla skönt o gå nu, riktigt sträcka på benen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback