Något se fram emot!

image2

Häromdagen ringde Anna H, och frågade om jag var sugen på att komma till dom i Oslo 3 maj för att gå på Sahara Hotnights, och jag vore ju dum om jag tackade nej till en helkväll med Anna, öl och bra musik ;) Tror jag bara har sett SH live en gång förut och det var för hundra år sen när dom var förband till Foo Fighters...jag har ju iofs alzheimers emellanåt så det kan ju hända att jag sett dom efter det...? Men bra är dom iaf, och nu har jag just fixat hem nya skivan. Så nu har jag det att se fram emot, sthlm 28/4, och sen London 24-28 maj, och sen fyller jag år och då kommer kusin och moster från USA. Blir massa skoj framöver! Fredag idag, superskönt. Jobbade igår och i onsdags, det är väldigt roligt faktiskt. Men nu ska det iaf bli skönt med ledig helg. Har inget speciellt inplanerat, ikväll ska vi byta däck på bilen och mamma o pappa bjuder på mat såklart :) Imorrn blir det promenad med Emsan, och sen fyller morfar år och det måste ju firas :) Sen får det bli vad det blir! Blåser storm ute idag, o jag hatar verkligen blåsigt väder. Har inte kommit ur morgonrocken än, men det kanske jag borde ta tag i nu...kan ju inte vara för slapp! Wille tror att jag ska göra hans engelskauppgift....men det tror jag minsann han ska få kämpa med själv. Man kan ju inte vara hur snäll som helst? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback