RelaxationDay

Idag är en riktig slapp-dag, regnar ute o är så jäkla grått o trist så jag har bestämt mig för att bara vaaaa idag, o det är så skönt. Om jag bara hade en bra film så skulle det vara ännu bättre..
Lördagen var iaf väldigt lyckad, gick runt aggerud med William på dan, han var så duktig så, första gången jag hade honom lös men han är ju väluppfostrad så det var nemas problemas! Sen hängde jag lite med storebror det var trevligt. På kvällen tror jag vi var runt 12 personer här hemma, Wille gjorde egna småpizzor o bjöd på, och hade köpt massa vin o grejer, kul o slippa lyfta ett finger för en gång skull :) statt är ju alltid statt, mycket folk som hade druckit lite för mycket tror jag..lite halvsegt måste jag säga men det var helt okej. Cornelia stod för underhållningen ;) Det var så skönt o vakna pigg i söndags, Cornelia o jag krävde McDonk så wille, mange o ampe hängde på. Det var längesen jag skratta så mycket som i söndags. Sen somna både jag och Corny på soffan, en riktig powernap blev det. Imorrn ska jag jobba på dagis hela dan, maj lönen kan bli toppen, har ju jobbat lite storhelg på gruppboendet också. Idag åker mamsen o papsen till Köpenhamn på deras vanliga tripp, hoppas dom får det bra...jag vill också åka nånstans, bara en liten roadtrip! Örker inte vänta till maj liksom hallååå det är ju apa-långt dit. 28 april ska vi iaf till bror på vårfest i storstan. Nu ringde det från gruppboendet också, ska jobba från 21-16.30 freda-lörda, och är själv fram till 10.00 på lördag, ska bli intressant o se hur det går! :) Money Money Money...
Nu är det dags att laga lunch.♥
 image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback