Sommar efterlyses!

Ännu en måndag. Och ännu en solig dag! Var ute på en trevlig morgonwalk imorse, dock gör den härliga luftvägsinfektionen sig till känna så flåset är inte riktigt som det ska. Blev bjuden på lunch av min kära sambo idag på strandcafét, det är så skönt nu när man kan sitta ute! Sen har jag vart så duktig o vart på bibblan o lånat mig några böcker, blir tokig på kvällen när jag inte har nåt att läsa. Anna o Bill har vart här på eftermiddan, bill sov medan vi pratade och åt lite tårta från gårdagen. På lördag ska anna o thomas på bröllop i arvika, ooh va roligt! Jag har bara vart på ett bröllop i hela mitt liv, o det var i USA och dom ska ju alltid va värst så det var en bra start för min bröllopsupplevelse:)
Så på lördag blir det till att gå med vovve William så han inte får sitta inne hela dagen, det blir trevligt :)
Sen blir det nog fasen utgång, har inte vart ute sen juldan, haha det är nog rekord. Men jag har inte saknat det alls faktiskt, men nu kan det kanske bli skoj när det va så längesen! Onsdag och torsdag ska jag gå med på nya jobbet, det ska bli intressant, och skönt att ha nåt att göra lite oftare. Om det nu blir ofta vill säga! Imorrn blire att fixa present till willepille, arbetsförmedlingen och sen blir det till att sitta o söka till högskolor. Jippi.
Nu vill jag ha sommar! Och åka till stugan på koster!
image13Mitt eget lilla paradis sen 24 år tillbaka. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback