A complaint free world.org

By the way, så tittade jag häromdagen på Oprah (ja jag tycker faktiskt det är ett Bra program) och efter det så har jag nu beställt en utmaning till mig och Emelie, som är drottningarna av klagomål. Oprah gästades nämligen av en präst från nånstans i USA som hade infört en klagofri kyrka, alltså hans församling fick inte yttra klagomål i kyrkan. Men inte nog med det, dom hade även infört ett armband, som man ska sätta på handleden, där det ska sitta i 21 dagar, MEN klagar du under dessa 21 dagar, så måste du byta handled och börja om från början igen, nya 21 dagar! Varför 21 dagar? Jo för att det sägs tydligen att det tar så lång tid för människan att vänja sig vid något. Den här församlingen har skickat ut 1,3 miljoner armband runtom i världen, och det bästa är att det är gratis, så nu har jag beställt 2 st till mig och Emelie. Anledningen är just för att vi kan ha superkul när vi umgås, men vad vi än gör så är vi aldrig nöjda, det måste hända mer, eller så var inte kakan tillräckligt god, eller promenaden var inte nog tillfredsställande...osv! Så denna utmaning startar inom 5-7veckor när armbanden har landat. Nån mer som vill anta denna utmaning? ;)

image133

Kommentarer
Postat av: Elin

Jikes! Ja du det var nått att bita i det.... jag skulle nog kunna tänka mig att testa fast nått säger mig att jag kommer att klaga nått så förfärligt den kommande tiden eftersom Sibbe flyttar och jag ska börja studera :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback