Dog eat Dog

Igår var vi hemma hos annas mamma och trimmade william, där var det livat med hundar! Nyaste tillskottet Klara var såklart i centrum men sessan Agnes och jag kan inte sluta kramas. WIlliam är ju dock min bästa lekkompis men igår fick han fullt upp med Klara som blev så kär så kär i han. :) Surpuppan Uno fick dock inte vara med på bild.


Wilma


Klara är nyfiken!


Jag får inte va med när william trimmas :(


Åh vad jag hatar det här!


Jag e så söt :)


Agnes och jag är in lööv


Lilla sessan


Ludwig,lillprinsen ;)

Imorrn blire örebro och kanske Nån shopping. Malmö blidde det inte iaf. Lördag blir de kräftfest hos Anna o Freddan i Khamn, ska bli skoj! Mjaao, som madde skulle säga!

Kommentarer
Postat av: emelie

så himla söööta da!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback