Fast Food & Fat Dreams

Jag har ett stort behov av onyttigheter idag! Skulle gärna äta lite marängsviss, med mycket grädde maräng och det får gärna vara lite daimkulor i också...sen skulle det inte sitta fel med kanske lite cheeseburgare, en och annan chokladbit, pommes...ja..whatelse? Kyckling med potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd..ja you get the picture. Gårdagen var väldigt rolig måste jag säga, en liten incident på slutet som involverade statts enda (som jag vet iaf) amerikan som jag konverserade med, förutom det var det en kanonkväll :) Tog min pizza under armen och gick hem, den blev min räddning imorse, så den onyttiga banan har redan inletts, den här dagen kan vara den dagen som täpper till alla mina artärer men I don't mind.  Åker ni till USA nångång, så måste ni äta white pizza, det är muums!

Sugen anyone?
image127image128 image130 image131 image132
Nej allvarligt talat. Jag måste ÄTA.

Kommentarer
Postat av: Elin

Statts enda Amerikan, kan det ha varit DJ kanske? :)
(Jag har bytt dator och tappat bort alla mina bokmärken därav kommentarsbombningen nu)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback