Klipp Klipp

Idag är en heldag med Fröken Svensson. Vi ska till Jessica o greja håret (måste ju bli fräscht inför skolstart;) men först hämta upp niclas från fritids så han får hänga med o umgås lite med tjejerna! Senare ska william trimmas och då kan vi ju passa på att kanske hooka upp lite med hedström eller mysa lite med grand danois valpen Klara :) Innan jag åker måste jag dock ringa runt efter lägenheter.......nåt jag har dragit mig för i nåra dagar nu, har ingen lust att ta tag i nåt alls. Det ser ut som vi åker med Lars till Malmö fre-sön iaf, hälsar på Robin och bo på hotell. Jag är ju ett stort fan av hotellfrukostar - Love it. Bara wille har spenderarbyxorna på så e jag nöjd ;) Skämtåsido, så måste det bli lön snart igen, jag vete tusan vart min lön tog vägen den här månaden och jag fick ändå Bra lön tyckte jag. Oh well shit happens.

Fallerii Falleraa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback