Miljöombyte

I måndags kväll bestämde vi oss för att åka till Sunne vattenpark tidigt på tisdag morgon, så det gjorde vi, det var så härligt att få komma hemifrån, ut i solen och bara sola o bada. Sen tog vi in på Selma spa en natt, dock inga behandlingar men det var mysigt ändå. Igår kväll åkte vi till mina släktingars hotell Länsmansgården och käkade trerätters, det var den godaste maten jag ätit hittills i år =) Så även om det bara var dryga 24 timmar vi var borta så var det lovely! Nu är det två dagar kvar till jag går på semester i 2 veckor, sen blire skolan. Men kul o ha semester när pengarna redan har sinat en del...? Får hitta på billiga nöjen...

image134 image135
                                                                                          Den röda drinken var den ultimata sommardrinken, just for me :)
image136Finns inte en chans att jag åker fritt fall, nånsin!

Jag röstar för fler avbrott från vardagen!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback