Rödvin och jag är inte kompisar!

Mycket trevlig kväll igår! Massor med folk på mastis och man kunde sitta ute utan att frysa ihjäl. Det var Madde, Emelie, Jag, Anna och tre amigos Jimmy + två kompisar...senare kom Fredrik och Anna och Willepille. Jag tog med en rödvinsflaska hem till emelie som jag tänkte att hon o jag kunde dela på, just för att vi bara skulle ta nåt glas innan mastis. Men fröken Andrejenko var sugen på vitt vin minsann, så jag fick ha min flaska i fred :) Som tur var drack jag inte hela för då hade nog maten inte smakat lika bra! Blev ju lite mer vin på mastis och idag vaknade jag när klockan ringde tjugo över sex för wille skulle upp o golfa i kstad, och mådde.......helt enkelt inte jättebra. Men jag tog två alvedon o gick o la mig igen, nu är man tipp topp igen ;) Ser extra mycket fram emot kvällen då Anna H behagar att joina oss, och jag hoppas för guds skull att du inte kommer med ditt kiss&tell linne, då är måttet rågat! Moahahaha.
Kan hända att jag lägger upp bilder lite senare, men don't hold your breath.

Skål sa jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback