Amatör

Det här med att styla sin blogg är inte min starka sida...till synes. Men Oh well. Bättre än inget och bättre än förut. Tack Emanuel för din pedagogiska guide :)
Det kan förhoppningsvis bli en lite mer avancerad förändring framöver när jag orkar ta tag i det!
På fredag blir det till att shoppa klart klapparna i kstad med tove och hälen - jag håller tummarna för att jag är pigg vid det laget. Lördag ska jag o anna ha julklappsmys! Det ska bli super. Idag skulle tjejerna i klassen kommit hit för en skräckfilmskväll men jag ville inte smitta dem och är ju inte heller jättepigg så det får vänta till en annan dag :(
Nu ska jag göra mig en extra stor kopp med kamomill te och hoppas på att min kikhosta ska ta och dra nåt gammalt över sig!

image257 Kiss Kiss

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det kikhosta du har eller bara nått du skrivit? Usch och fy fär din sjukdom iaf. Jag har *peppar. peppar* inte varit sjuk sen juli och det är fan nytt personligt bästa! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback