Dan efter dan efter dopparedan?

Lite smått bakis idag men ändå inte så farligt! Har just avnjutit en brunch framför tv:n med wille och brorsans kompis som lånade en sovplats i natt. Gårdagen var kanonkul! Lagomt mycket folk och lagomt mycket alkohol i kroppen :)
Var på förfest med Anna och Hanna hos Lars W, väldans mycket folk så jag skulle inte vilja vara Lars idag, kan tänka mig att det är en del att städa. . .
Idag står släkten på schemat, ska ut till andra sidan skärgården till faster och farbror på fika, ska bli mysigt men just nu skulle jag faktiskt hellre stanna hemma och köra ett Sagan om ringen race!
Men det får bli en annan dag. Imorrn ska jag åka och sätta mig på mammas jobb och plugga, måste börja på min uppsats....sen måste vi handla inför nyårsfesten!
Men just i skrivande stund skulle jag kunna döda för lite godis! Får ta en tur till Lillemors kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback