Hysteri

Att flytta dom ynka 2,3 milen från Karlskoga tillbaks till Kristinehamn var det bästa jag har gjort på länge. Trots detta minimala avstånd känns det ibland som två skilda världar. Skitsnacket och skvallret som cirkulerar helt hysteriskt i kga har jag aldrig upplevt i K-hamn. Det är verkligen tröttsamt ibland, så för min del räcker det gott och väl att hälsa på i Kga då och då, jobba då och då och gå ut då och då. Borta bra men hemma bäst.

Dagen har för övrigt rullat på rätt så bra. Startade förmiddagen med att börja på min uppsats. Det blev ca 3 sidor sen gav jag såklart upp för dagen. Heja Heja självdisciplin!
Sen åkte jag hem och snabbstädade efter helgens bestyr, julklappar och kläder om vartannat. Efter det blev det dagens telefonsamtal med Anna följt av mathandling till nyårsfesten med Tove, Hanna, Helen och Martina! Tror vi fick till det rätt bra. Nu sitter jag här och väntar på att pillewille ska komma hem med matvaror så jag kan sätta igång o göra fisksoppa som vi ska bjuda storebror på ikväll. Det blir Saving private Ryan för wille har inte sett den och HiFi nördar som hela min familj är så måste man tydligen se typ en krigsfilm om dagen för att testa ljud bild och allt annat krafs.
Apropå julklappar lyckades jag kamma hem vinstpott  i år. Supernöjd verkligen:) Fick min efterlängtade köksradio, nya hilfiger parfymen, nya burberry parfymen, jätteläcker kokbok, presentkort på Rum 21, ansiktsvård Vichy, snygga svarta ljuskandelabrar, Kent biljetter till Conventum i mars, pengar, lakan, morgonrock, und so weiter! Helt klart en toppenjul både materiellt och icke-materiellt ;)

Fredag imorrn och jag får panik för jag måste klippa mig innan nyår....hur det ska gå till det vet jag inte. Men jag hoppas på att Jessica har tid, så kan Anna och jag ta en mysdag där! Nu kom maten hem - cookingtime!
image266
Så söt :) Och för att vara en riktig Fagerman, så är det även toppenljud i den!

Kommentarer
Postat av: Elin

Well lite sent att svara kanske men nej, det vart inte statt utan wickan :P

Postat av: emma

såg allt ville på maxi när han handlade kräftor och grejer och då tänkte jag haha nu ska de äta soppa. satt i kassan bakom förstår du, :P så jag har koll på dina matvanor numera

2007-12-29 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback