Happy Valentines All You Loved Ones!

Idag står Kärlek på dagordningen....haha det gör det väl iofs varje dag men idag extra mycket kanske?
Så ta o krama nån vet ja....vem som helst, agda 83 på ICA eller varför inte kenta 45 på A-lags bänken? ;)
Jag har iaf fått njuta av en mysig lunch vid möckeln :) Sen blir det sekretessbelagt hur kvällen avslutas :)
Jag tycker ju att den här dagen är relativt överskattad och då tror alla förstås att det är nog för att hon aldrig fått uppleva en romantisk underbar alla hjärtans dag..? Men Joho! det har jag, varje år...så där ligger inte problemet söörrni...det blir ju lite för kommersiellt.
För övrigt i livet så är det bara en dans på rosor...ja just nu iaf :) Träffade tjejen som jag ska vara kontaktperson åt i går, hon var helt söt och det kändes bra så nu ska vi ses en gång i veckan och hitta på olika saker. Kul att få finnas till hands. Andra härliga nyheter är att min kusin i USA ska ha barn! Jippi, det blir släktens första unge :) Alla hade satsat på mig, men thank god att hon hann före! Så i september är det dags, men det får nog bli USA resa nästa år för i år kan det vara knapert...ska ju till London också i maj/juni när jag fyller år, ska bli så satans roligt. Ska hänga gäng med Madde och besöka mitt gamla jobb o kolla läget. Dricka öl på uteserveringar och shoppa längs Oxford street. Good old times!

Dagens bästa: Counting Crows - Holiday In Spain - låt mig aldrig tappa bort mina counting crows skivor!!

Love is a beautiful thing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback