*Little Miss Sunshine*


Här vill jag vara.....helst igår! Det är ju så tröttsamt väder, jag vill bara stå i en varm dusch hela dan!
Har varit hos lilla Corny idag, det var okej med henne men jag tycker det är så otäckt, det kunde ju ha slutat värre, thank you god, för att det inte var hennes tid att lämna planeten än ♥ Cornelia, nästa gång du går över en gata, håll tummarna ;)
Funderar på Gbg till helgen, var nästan 2 år sen jag träffade Petra och nu har ju hon lämnat kiruna för lite mer sydligare breddgrader så det vore toppen, och samtidigt tänkte jag packa ner Anna i väskan så vi kan gå ut o ha lite sköj! Har inte vart ute sen juldan, det går ju knappt att gå ut i den här stan, jag är ju fasen 6-7 år äldre än dom som just fyllt 18...nej men jag känner mig inte alls gammal?! Dags att lägga statt bakom sig kanske. Moahahahahaa...
Skulle ju vara trevligt att inviga storebrors nya lägenhet i huvudstan också, men some other time antar jag. Varför kan inte bara en miljon trilla ner i knät på mig?
Har myror i benen och ända in i själen idag, så rastlös som jag kan bli borde vara olagligt. Imorrn ska jag göra små söta "programledarkort" till min argumentation som jag har nästa vecka :) måste bli ett plus i kanten för dom gulligt rosa korten jag snodde på dagis idag, jajemen. Sen blir det till att lära sig den utantill. Mupp!
ooooh jag känner att jag inte får nåt vettigt gjort idag........................suckysucky.
Får la joina mannen i soffan framför O.C...Lånade iofs little miss sunshine av Corny, kanske borde se den...!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback