Lördag hela veckan..

Fasen va helgerna går fort, tycker alltid att det är måndag, tisdag, lördag, söndag runt runt...Dom två förstnämnda dagarna är mina "hatdagar". Var en lugn och skön helg iaf, i fredags var det filmkväll här hemma, och i lördags var jag i K-Harbour och kollade på brorsan och hans badmintongäng när de spelade matcher, umgicks med mamsen o papsen. Sen hade jag och wille tristess på kvällen och vägrade sitta hemma så vi gick ut och åt och sen mötte vi upp några grabbar på red brick och tog några öl, ja till och med skumpa :) Man måste ju förgylla dagarna lite! Söndagen tillbringades med Anna, det blev en lång powerwalk och sen kollade vi på hockey i nobelhallen, kallt som aaaas...! Men det var trevligt. Igår var vi i filipstad hela dagen hos jessica som fixade annas hår och så umgicks vi med barnen. Myspys sådär på en måndag!
Men nu är det allvar igen, måste verkligen skriva klart min argumentation! Orkar inte vill inte! "Måsten" är bra tråkiga. Men efter de så e det klart med skola för ett tag. På fredag ska jag på arbetsintervju också, skulle sitta fint med lite cash i plånkan nu till våren liksom!
Jag längtar så till sommaren så det kryper i benen på mig! Om det nu blir nån sommar vill säga med detta bakvända klimat vi verkar ha nuförtiden. Näej, nu får jag banne mig fortsätta skriva min argumentation.
Arriverderci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback