Today's the day!

Med viss uppsyn märker jag att jag var visst inte så ivrig på att skriva här som jag trodde, men jag känner the power of writing är på väg tillbaka, sakta men säkert...!
Äntligen klar med uppsatsen, 15 härligt informerande sidor om teckenspråket - hoppla! Idag väntar nya utmaningar, en av dem är att möta en tjej som jag ska bli kontaktperson till, och det ska bli väldigt intressant. Inget jobb, men ett arvoderat uppdrag som det så fint heter. Ibland dyker kontakter upp som man inte hade en aning om, och det är alltid lika välkomnande.
Imorrn är det som alla vet Alla hjärtans dag, eller den mest kommersiella dagen på året kan man också kalla det för. Jag uppskattar romantik mer på alla andra dagar på året än just den här med alla förväntningar! Cynisk..? Ja kanske. :)
Men klart jag ska fiira! Det blir mat o mys i ren hollywood-anda!  Med lite dollar på fickan skulle det bli ännu ståtligare...men man tager vad man haver. Kärlek är riktigt trevligt under alla omständigheter :)

* Bra med idag: Desperate Housewives börjar, finally! Nya kontakter knyts..och det är en dag närmre helgen!

*Det här är jag tacksam för idag: Mamma o pappa - varje dag. alla de andra som delar plats i mitt hjärta, grahamsgröt, satans va gott det är. Musiken, what to do without it?

*Det här behöver jag hjälp med idag: att sluta nynna på den där jäkla låten som jag inte ens minns namnet på! Lätt panik har jag vid det här laget...

Well that's it folks! Tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback