Totalt jättetrött!

Vilken lång dag det har varit idag. Wille har halsfluss och har viss förmåga att använda mig som något slags element på nätterna, så sömnen har inte varit tipp-topp de senaste nätterna, det vill säga jag är tröööttt..
Känns som jag inte har suttit ner på hela dagen, har städat, handlat lite, varit på arbetsintervju och den gick ju bra, bara vänta o se. Sen har jag hunnit med ett besök hos farbror doktorn med min opererade tå som gör ont, har bakat en banan & chokladkaka och nu äntligen sitter jag ner och småtittar lite på postkodsmiljonären som är min kära sambos favorit. Kan möjligt va så att han drömmer om att sitta i "heta stolen" själv en vacker dag! Imorrn kommer emelie hit och kikar lite, hon har inte varit här sen vi flyttade, sen ska vi till IKEA och shoppa lite. Pratade med Cornelia idag som stackarn har legat på sjukhus en vecka efter nån galen taxichaufför kört på henne, så nu e hon hemma i K-hamn så jag måste dit och pyssla om lite känner jag. Skallfraktur i bakhuvet e ingen lek.
Allt jag behöver nu är en varm dusch, myskläder och en liten nätt godispåse, lite Wille-love så är kvällen fixad ;)
Night Night, don't let the bedbugs bite....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback