Don't stop the music.

Känns som jag har sovit ut i natt, sov hela natten utan att vakna eller gå upp en enda gång, och det mina vänner är näst intill rekord när det gäller Emmas nattsömn. Så känner mig ganska pigg idag, så jag tänkte ta mig en låång promenad i Khamn, kanske picasso och tillbaks nu när solen lyser? Sen i eftermiddag kommer Maddy på besök. För övrigt är det ovisst hur det blir angående min Gbg visist till helgen, jag väntar på Petras slutgiltiga besked.....Dock vill jag inget hellre än att åka dit. . . .
Å där försvann solen också såklart! Ja den kommer väl igen får vi hoppas. Är det nån förresten som har en miljon över som den vill donera till mig? Bara att hojta ;)
Btw, jag såg Simpsonfilmen igår, den var rätt så kul. Yes Yes.

Yippie  kay  ey, motherfuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback