Ingen lust ingen ork

Måndag morgon och jag har ingen energi idag. Är ledig onsdag annars jobbar jag hela veckan och hela helgen, och även om jag trivs på jobbet väldigt bra så känne rjag att jag är trött, jag vill också ha semester! Men nästa vecka jobbar jag faktiskt bara fredag, sen jobbar jag en vecka till sen är det sluut. Hoppas dock att jag kan fortsätta som timvik.
På onsdag ska jag ju inte till Khamn o testa linser, sen tänkte jag släpa ut emelie o madde på en långpromenad om dom är up for it vill säga! Sen ska jag träffa mamsen o papsen som jag inte sett på två veckor snart...
Nej GUD va uschlig jag känner mig idag, kan det vara dagen efter - dagen efter?! :)

Nu ska jag GÅ till bråten. En timmes promenad i regn?
Fantastic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback