Jag önskar jag var där nu....

Torsdag idag. Om en halvtimme ska jag och anna gå på fotvård, det behövs verkligen för våra stackars fötter. Sen blir det jobb till 22. Imorrn ska jag luncha med Madde, kanske emelie och corny också. Mormor fyller år också och sen åker moster tillbaks till USA efter två månader i sverige, så hejdå till henne....Sen är det jobb hela helgen från 22 imorrn kväll, jag är inte laddad på nåt sätt. Jag ska försöka hitta nån som vill byta nästa fredag med mig, mot vilken dag som helst, för jag har tänkt mig att åka till Petra i gbg nästa helg för att ha lite terapi! Det blir dagens uppgift.

Låt mig behålla det här
Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld
Det är allt jag begär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback