Koster i mitt hjääärta...

Hm, har känningar på halsont idag....nej nej nej säger jag. Orkar inte bli sjuk alls. Wille går runt o nyser o är stundvis genomförkyld men jag misstänker snarare allergi än influensa. Anna hade också ont i halsen idag, och en på jobbet...kanske är nåt som går? Bläh.
Har tagit en morgonpromenad med Emilce, sen grejat här hemma för imorrn är det Koster dags! Ska bli så skönt. Om jag inte ligger sjuk vill säga, men det kan jag ju i så fall lika gärna va där som här.  Vädret ser väl inte ut att bli det bästa men just nu gör det ingen vill bara komma dit o ta ett djupt andetag av havsluft!
Den dagen jag blir rik o förmögen.....*host host*......ska jag bygga mig ett hus på koster. :)

Vid tre är det jobbdags. Är inte jättesugen på det för det känns som det är så mycket annat som ska göras...oh well.
Har snälla vänner som ska turas om att vara kattvakter, eloge till er ;)

Måste hinna äta lite lunch innan det är jobba jobba jobba!
Have a nice weekend by the way.
Hugs and Kisses♥



image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback