Kristinehamns pärlor:)

Gårdagen var en mycket innehållsrik dag och kvällen var skitkul. Bakis idag, det blev visst lite mer än vad som egentligen behövdes kanske men kul var det iaf. Det är skönt att gå ut på hemmaplan ibland, man träffar alltid gamla bekanta :) Vi var hos madde först, prata åt mat och hade allmänt roligt! Sen blev det mastis o sen vidare till varvet, sen gick jag o emelie hem till mamma o pappa som är på semester, där hade vi en liten sleep-over och imorse var jag lagomt pigg.......det blev en väldigt svag promenad till McDonk och vi var "sååå" sugna på det, sen beställde jag hur mycket som helst.....och åt inget typ. Bra jobbat Emma! Sen rulla vi hem igen där vi landade på varsin soffa där vi låg resten av dagen, det är alltid lika roligt för jag har skrattat hela dan. I love it.
Bil-fan pajade igen - suck - men en väldigt händig karl fixade det! Tack för det:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback