Same old same old..

Tillbaks i Karlskoga. Koster bjöd på regn mest hela tiden men frihetskänslan som infann sig när jag klev av båten går inte att hitta någon annanstans, så regn eller inte, det var precis vad jag behövde. Kände mig depp över att åka hem så tidigt men har man jobbplikt så har man...
Vi har gått långpromenader dagarna i ända, ätit en massa och bara njutit. Jag har även lyckats bada 4 ggr, årets första dopp :) Kallt som svin men uppfriskande! Ett år kvar till nästa gång? Mja....funderar på att åka dit nån helg i augusti, om jag så ska behöva tälta eftersom stugan är upptagen med massa avlägsna släktingar :(
Nu håller jag på att koka ihop en linssoppa! Mycket morötter, potatis, lök, vitlök, gröna linser och buljong, yum yum!
Det kan bli utgång ikväll....men dock inget bestämt. Det är ju heta slitzbrudar på statt, inte att missa :)
Jag har även blivit antagen till karlstad universitet, lärarlinjen nästa...Känns stressigt att inte veta hur det blir för wille, han ligger som reserv på den utbildning han har sökt........i skellefteå......! Kan bli tufft i höst. Men det får tiden utvisa.
Har vart på apoteket o köpt lite fotprylar, så efter soppan blir det fotbad och fotvård! Så ser eftermiddan ut so far.


image77
Utsikt från stugan...lovely♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh grattis, jag har också funderat på lärare lite granna men vi får la se avd som händer! Det där med avstånd känns däremot igen, min karl drar ju till västerås om någon månad nu =/ Och karlskoga är ju som bekant inte bästa staden att pendla ifrån eller till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback