What you see ...is not what you get...?

Vad skulle du välja helst om du fick välja för en dag? Osynlig, Miljonär eller kändis? Jag skulle vilja vara en osynlig kändis med otaliga sedlar på banken....men nu fick man ju bara välja ett alternativ. Då skulle jag fasen vilja vara osynlig. Inte för att jag vill försvinna från jordens yta (inte idag iaf) utan för att man såklart är så jäkla nyfiken på allt. Det bästa vore ju om man var osynlig o kunde förflytta sig hur som helst närsom helst. Tänk dig vad mycket du kunde ta del av som du aldrig får chansen att göra...BlaBlaBlaBla....

Jobb om en timme. Bara en på boendet hela veckan för dom andra tre har åkt på semester till Hjo med några andra i personalen. Så den här veckan blir det mycket åka bil för det finns en hyrbil tillgänglig hela veckan :)
Imorrn och onsdag är jag dock ledig så imorrn blir det en sväng till Jessica o fixa håret lite med Anna. Är lite sugen på en ny tatuering också. Hade tänkt att två skulle räcka, jag gjorde min första för snart 10 år sen och jag skulle väl helst vilja att den gick upp i rök även den andra tatueringen med. Men å andra sidan är dom ju en del av mig så jag lever med det "problemet"! Så går det när man är ung och dum ;)

Helgen var helt okej, väldigt lugn. Umgicks med Anna hela lördan, även Jimmy var med när vi åkte in till Khamn o åt på Mastis, tack för den trevliga kvällen ;) Igår jobbade jag nåra timmar, sen fyllde moster år så det blev Khamn än en gång (ibland förstår jag inte varför jag bor här?!) och sen gick jag långpromenad med Emelie och rensade hjärtat lite. Det var välbehövt...

Koster på lördag, mitt hjärtas paradis..

I got a song inside my head, I got a demon in my bed, they're both keeping my awake...

Kommentarer
Postat av: emelie

jag skulle välja att vara rik!utan tvekan..hehe.har vart så trött sen jag kom hem så jag orkar knappt resa mig ur soffan..o ändå vill jag inget hellre än ut o gå flera mil för jag känner mig som en flodhäst!men som sagt..jag orkar inte..orkar inte ens göra mat..suck.hoppas du o Tarja hade trevligt:)kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback