Who's your daddy now?

Sega dag.......
Har jobbat,men det var inte direkt jobb.....dom första två timmarna låg jag o kolla på Mr & Mrs Smith som var på tv, den är faktiskt riktigt bra. Har sett den förut men nu slog det mig att den är både bra o rolig. Brangelina gör ett bra jobb!
image115


Imorrn är jag ledig. Och det ska bli himla skönt. Det är mycket tankar och funderingar inombords just nu och jag får ingen ro riktigt. Samtidigt kan jag inte sätta fingret på vad det är som tynger mig mest. Därför är det bättre att vara tyst och bearbeta så gott det går...Eller? Am I right or am I wrong?


"It's to late to be smart now, I'm all out of clever thngs to say....
.......It's you and the mess you left behind.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback