Birthday pics

Yo Yo

Födelsedagen var great! Solen sken och dom flesta av mina gullegrisar var hemma...kan ju inte kräva att tove tar flyget från australien, eller hanna från paris...eller madde från london..ja ni fattar. :) Började smygfira redan i fredagskväll när anna bjöd mig på middag på collosseo, det var jättemysigt, sen gav hon mig en ny plattång människan! Det var välkommet kan jag säga! Lördag morgon fick jag frukost på sängen av Wille och skönsång :) Sedan bar det av till K-hamn där Emelie bjöd på Budapesttårta och Cornelia var också med, så trevligt såå! Jag fick ett jättefint pilgrim halsband och en jättefin kosta boda vas! Sen tog vi en svängom på stan och sen landade jag vid casa á la Fagerman slängde ihop några pajer och sen var det bara att mingla med släkten :) Det var en jättebra dag som avslutades först hos Emelie och Ulf (igen!) sen blev det mastmagasinet och det var ju även fastingen i helgen så det var bra drag i krillehöla för en gångs skull! Sen tog vi nattamat med storebror och co. Very Nice! Nu är det dock jobbvecka igen, och jag ska jobba vaken natt till natten och även imorrn natt. Vill gärna med anna på hundutställning på onsdag men jag slutar 07.15 och kommer förmodligen vara i komastadiet vid den tiden. Får nog bli till att sova i en solstol  hela dagen. Jag får fira sveriges nationaldag i drömmarnas värld :)
Igår åkte Bianca tillbaks till USA också, efter en blixtvisit, sorgligt...men vi ses nog igen nästa år. Vill gärna åka på hennes och Juanos bröllop i augusti, men det är inget bestämt...känns dumt att man var på Danielles bröllop med inte hennes liksom..Oh well vi får la se.



Det var lite av dagen...frulle på sängen, brors egengjorda tårta, mastis på kvällen, nattamat osv ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att se kort!!!later som allt ar harligt just nu.hade garna varit med och firat dig,men du va iallafall i mina tankar.fint halsbad!!hihi,du far saga till om det ar nar du vill ha fran Pilgrim (har ju 80% rabatt)sa kan jag ta med det nar jag kommer hem.stor kram!!!

2007-06-04 @ 14:22:16
Postat av: Elin

Jodå jag överlevde! Rätt skapligt ok dag faktiskt t om. Ser att du lyckats lägga bilderna efter varann nu, mitt tips hjälpte lite ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback