En dag i klagan

Idag har jag ingen lust med nånting. Jag fryser och tittar man ut genom fönstret så är det just nu grått, kallt och jävligt blåsigt. Det kan lika gärna spöregna ute för min del. Men trots detta ska jag iaf ge mig iväg till Fokus om ca 30 min och jobba. Väldigt osugen idag. Längtar till imorrn när det är dagis som gäller. Usch jag känner mig så neg idag......negnegneg. På lördag är Wille äntligen ledig för första gången på 20 dagar tror jag så det så vi spendera hela dan ihop, det känns som det var längesen. Igår gick jag från Skranta till Bråten - i flipflops. Det gör jag inte om, har en härlig vattenblåsa på min "trampdyna". Väl på jobbet så var allt jag pratade om mat känner jag. Tjatade om att jag har infört självdisciplin i mitt liv och att godis absolut inte var tänkbart. Johan far iväg till affärn efter ett tag och kommer tillbaks med en "present" i foliepapper. Då har han o nina bestämt att jag minsann ska sluta tjata om chokladkakor osv, så han hade köpt en såndär liten palle kuling chokladbit, så där sprack hela min självdisciplin....men jäklar va gott det var:) Det var snällt gjort....eller ? Ville dom bara paja min starka "stå-emot-sida"? ;)

Någonting jag har tänkt på är hur folk kör bil. Eftersom jag inte har världens största inkomst så anser jag att jag faktiskt inte har råd att köra för fort, eller vad det nu kan vara som ger stora böter. SÅ ja, jag kör i 90 om det är 90, och 50 om det är 50 osv..visst kanske inte till pricka men nästintill, jag försöker iaf. Men det känns som alla andra fullkomligt skiter i böter eller indragna körkort, och dom kör utav bara helvete. Och det värsta jag vet är när folk ligger i "röven" på en strax innan det blir två filat...gör inte det är ni snälla för det gör mig bara irriterad och då kör jag ännu mer sakta. Ja så är det. Finns mycket idioter i trafiken. Yes Yes.

Nu ska jag snart GÅ till jobbet och det blir spöregn närsomhelst ser det ut som, alldeles mörkt på himlen....Glädje.
By the way, jag har en katt till salu som är för tillfället det jobbigaste jag vet!!!!!!!!! Idag är Udda otroligt billig. Vet ingen katt som är så smart som hon, vet exakt hur hon ska göra för att man ska få nervsammanbrott tio över åtta på morgonen.
Gud snälla, kan vi inte bara snabbspola genom den här dagen?? Det vore nämligen det ultimata................Mjao.
image66
Så billig....så billig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad gör din arma kisse som driver dig till vansinne nu då? :P

Postat av: emelie

men emma...stackars kisse!fy vilken blåst!kag är så trött idag och alla andra dagar så herregud asså...måste till stan o köpa ett linne till o ha under klänningen imorn.Suck va jobbigt!

2007-06-14 @ 16:56:07
URL: http://www.anee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback