En helt vanlig dag.

"Dagsutflykt" till Nora blev det idag, i brist på fantasi. Men det är ganska mysigt att gå omkring bland alla gamla söta hus o titta lite. Åt lunch på nåt grekiskt lunchställe som var helt okej sen blev det glass nere vid vattnet. Nu har vi just vart på boda och tvättat bilen, invändigt och utvändigt. Men den har ju några år på nacken så riktigt strålande kommer den tyvärr aldrig bli igen :)
Nu är det 4 h kvar innan jag befinner mig på jobbet. Känns halvfånigt att åka till jobbet o lägga sig o sova typ på direkten...men jag ska ju faktiskt upp o jobba kl 07. Imorrn är det premiär för die hard 4, haha......men jag ska fasen gå på den, heja Bruce i alla lägen!

Laterrr♥

Kommentarer
Postat av: emelie

kämpa på nu på jobbet..hoppas du fick nån sömn.i brist på annat ska jag städa o baka..jiippiiee!hörs sen,kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback