Full rulle

Idag har jag en heldag med Maria som jag är kontaktperson åt. Vi ska snart bege oss till Karlstad och lite shopping. För min del blir det extremt lite med tanke på den tunna plånboken. Dock fick jag tusen kronor av Willes mamma i försenad födelsedagspresent i lördags, det var väldigt snällt! Helgen har varit ko-lugn. I fredags jobbade jag på dagis i Khamn, sen åkte jag till Emelie och vi tog en fika i skärgårn. Sen ville Wille grilla så han fick skjuts in och sen fixa han middag till mig, mamma o pappa. Det var gött :) Sen blev det lite pilkastning....som Wille självklart vann. Lördagen spenderades i Hallsberg hos willes mamma, grillning även där! Sen kom Emelie tlll mig på lördag kväll och vi tog det bara lugnt. Igår var det ju sånt jäkla skitväder så jag var inne precis hela dan och städa köksskåp. Ja jag vet, hur kul är jag på skala ett till tio? Skulle nog ändå ranka mig själv som en 8 ;) Veckan är ganska späckad, ska jobba imorn, onsdag blir det nog en träff med Anna, torsdag hämta bror o co i Sthlm. Fredag har det fortfarande inte bestämts nåt. Just nu känns det som jag håller på att bli förkyld....så det är nåt jag ska försöka undvika att bli. Idag är Wille ute nånstans med Boda gänget, dom ska "hajka" :) Så jag är gräsänkling vilket kan vara ganska så skönt med jämna mellanrum! Så jag ser fram emot kvällen o bara mysa här hemma all alone! Inte lika spännande att sova själv, men jag trängs ju med katterna så det ska nog gå bra :)
Nej dags att åka o hämta maria, får återkomma till kvällen!
Lite ögongodis sålänge dedikerat till Emelie ;)
image68

Kommentarer
Postat av: emelie

men guuud da så fiiiin!tack för de..kan jag behöva..haha!kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback