Live and Learn...

Jag är så trött på ovissheten om mitt eget liv. Jag är en planerare......hur tråkigt det än låter. Jag kan vara spontan många gånger, men när det kommer till mer avgörande saker vill jag veta. Och planera. Jag gillar inte att stressa ändå jobbar jag oftast bäst under stress. Hur det går ihop? Jag vet inte. Jag vill bara veta vad jag gör, vart jag bor, hur jag bor....när augusti är slut? Jag gillar inte att vänta. I hela mitt liv har jag varit den otåliga. Ska jag träffa nån så är jag alltid 10 min tidig, fast än jag försökt att göra saker i slow motion just för att undvika att stå o vänta. It's the story of my life......
Känns som det är så mycket som vill ut just nu men jag har ingen lust att formulera mig riktigt. Inte för hela svenska tonårseliten iaf.  Samma ältande varje dag, när ska man sluta älta? När ska man börja ta tag i saker o börja leva ordentligt? Jag känner att jag greppar i tomma luften.....





One of these days maybe your magic won't affect me
And your kiss won't make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you'll probably always have a spell on me...


This road I walk is paved with broken promises I've made
At least a million times I've fallen
But never will I break

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback