Mums fillibabba..

Nu har jag jobbat ett par dar och jag är ganska trött. För stunden så håller jag på att baka muffins med en liter färska jordgubbar i, vit choklad och lemon curd....ingen smal muffin direkt men säkerligen ganska gott..spelar massa musik och bara njuter av att vara själv hemma. Imorrn ska jag luncha med Anna och gå ett varv på stan sen kanske det blir till att kika på FC-Z matchen här i stan, kan va ganska kul, även om jag inte är fotbollsintresserad!

Nu ska jag snart ta en nybakad muffin, min chipspåse och krypa ner i sängen o kolla på avsnitt av alla serier jag "bara inte får missa" som är inspelat (ja anna jag vet att jag är tv-freak ;) Sen ska jag sova som ett barn förhoppningsvis med en katt på vardera sida.
I natt drömde jag massa konstigheter, och det kan jag gärna vara utan i natt.....

You'll be my vacation away from this place
image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback