Nostalgia

Har just suttit o pratat med en gammal klasskompis på MSN. Jag läste ju Turism i Avesta ...hmm... 2004 om jag minns rätt. Vi var ett tjejgäng där som hade så himla roligt, det var jag, Petra, Sara som jag pratat med ikväll, Millan, Maria mfl. Det var ett konstant skrattande på oss och vi var rätt bra på att festa och flamsa runt. Sen vi slutade där har vi dock inte setts mer än EN gång, då samlades vi upp hos Sara när hon bodde mitt i Sthlm, vi partade o hade roligt. Nu är det fasen dags igen! Eller ja, vi prata om september, för Sara och hennes kille ska driva hotell i sommar på Gotland där dom bor, och Millan ska tydligen leka chef i sommar på stället där hon normalt jobbar som mäklarassistent. :) Jag ser fram emot den helgen iaf jäkligt mycket. Man är så dålig på att ta vara på dom man tycker om ibland bara för att man bor på mils avstånd från varandra. Ibland är Sverige större än vad det behöver vara. Men nu bor ju inte Petra i Kiruna på heltid iaf...så skärpning på oss tjejer!! Livet är för kort att gå miste om såna här tillfällen. Att ha vänner betyder mycket här i livet! Storebror ringde förut också och frågade om jag vill åka till Sthlm o hämta han och hans ...tjej? Eller vad dom nu är med varann, och anna. Dan innan midsommar, för att det var svårt att få tag på tågbiljetter och eftersom jag inte har nåt större liv så är det klart jag kan det. Bara jag kan låna pappas bil så är det spikat.
Nedan följer ett ynka antal bilder med avesta brudarna, alltid i sitt fulla esse ;) Ja Max är väl ingen brud..eller kanske;)


Gud va ung man se ut på nåt sätt ...hur ska jag då inte se ut om tre år framåt?! Scary thought.
NightNight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback